Mitt hår!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ej stardolll)

Ledsen om ni inte vill läsa det!





Ja,jag ska klippa mitt hår för det var så slitet jag kommer bli en aning kortare jag ska göra en bild på det senare
för mitt hår är jätte långt och så blir det så tovigt så blir det slitet.

Lite tråkit men jaja senare i dag ska mamma till klubben asså marks bruksen huns förening där tränar man hundar och sånt och så skulle det vara möte och en tjej som heter Paolina skulle dit så jag fick vara barn vakt åt hons två småtingar Tuva 2 år Molly 4 månader det ska bli kul på nått sett.
Så jag kommer nog inte blogga i kväll bara om MG gör det så pöss pöss på er.








Love__wd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0