Nytt i Plaza och lite utanför Plaza


Det har kommit en ny affär till plaza den heter miss stardoll world eftersom miss stardoll world tävlingen har börjat.

Och det har kommit nya prylar till starplaza archive.inte så snygga men vissa var ju helt ockej och vissa jätte snygga,vad tycker ni?

Och sen har det faktiskt kommit nya kläder till PPQ jag trodde hela affären försvann. :)

Hah den här play&earn dockan är månadens belöning.Hippie stilen är det nu på den,jag tycker den är ganska ful om jag ska vara ärlig. xD

alla bilderna är från emmenea.blogg.se just nu kunde jag inte sätta en länk för det kom fram att man måste tillåta eller inte tillåta urklipp så Love__wd får skika på det dära också innan jag går och trycker.

                                                              /ModeGirl.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0