Nytt och lite annat..


det har kommit en ny affär i plaza som ska föreställa "Sex and the City" men i stället för det heter ju affären stardoll and the city.Pluss LE kommer att komma snart wiee dags att sätta stålar i mobilen över till stardoll.Till Love__wd:synd att höra att han börjar vara med en annan jag har några råd :P pröva att fråga varför han är med andra tjejer eller tjejen.2 om han är med andra så låtsas att du har jätte kul med en annan kille så han blir avundsjuk och vill vara med dig igen. :) sorry för min oaktivitet skolan har ju börjat och jag har inte mycket tid och på fredag ska jag se ut som en påskkärring från 1910 och äta i skolan.heh xD

                           /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0