Dumt stardoll!!

Jag skulle sköpa lite nya kläder för jag blev bjuden till en stor fest men catwolk och allt så jag skulle köpa en gala klänning.Så jag ville titta lite på den nya affären WILD candy den lät gätte rolig och det stog att den var jätte fin med unika plagg så när jag skulle titta på plaggen då var de jätte fula jag gillar inte alls den affären den var tråkig inte alls söta och fiina plagg!!!!!!Men jag hitta massa annat skoj i en ny affär jag glömde vad den hette.

Min moster från USA har ju varit här så jag han inte blogga då och i dag ska jag och pappa kratta i hop alla löv för på måndag skulle det blåsa mycket så vi måste bli klara nu.Sen när vi är klara ska jag logga in på stardoll igen och titta lite sen ska jag nog till Sofia hons blogg heter Fialoppanssida.blogg.se besök den gärna.



Hej då alla stardoll LOVER


Från eran Love__wd ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0