Fråge stund

Jag har fått många fråger och nu ska jag besvara de.



Hej.Vem har inspererat dig och din klädsel?


Jo jag gillar Lady Gaga hon är min idol
för hon vågar vara sig skälv och så
älskar jag hennes stil.Jag gillar
stardolls stil oxå,men en del kan vara
lite tråkiga.



Jag gillar att du har ett rum som en ända gaderob
hur tänkte du och får jag göra samma sak?


Jag ville ha mina kläder där sedan hadde jag många plagg som jag
ville andra skulle se så jag la ut alla klänningar.
Sedan fanns det möbler jag inte ville använda så jag plaserade
där,och så har mina nya och snygga skor fått bo där.
Men jag vill dock inte att du ska härma mig
sorry men det var min egna ide.



Har du nått djur?

Ja jag har två hundar som heter Ronja och
Zingo min katt heter Morris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0