My stardoll

Hhehe jag kom inte på nån bra rubrik.

Bloggen är lite seg för jag har mycket att göra så jag kommer med ett låångt inlägg.


I fredags så var jag på Haloowen disco i min skola jätte kul.Jag och min granne gick dit som emohäxor men dock var inte vi så mycket för hon skulle vara men sina vänner och dem gillar inte jag!! Jag van dock inget pris som man konde vinna av massa anledingar.Men ett stort plus till att jag blev kysst av en kille jag gillar lite!!
Den killen som jag är i hop med nu är i Norge så det var tråkigt att han inte var där :(
Jag har bytt ansikte och fresyr på mig Love__wd till lite tuffare stil.Ja det har inte hänt så mycket intesant mer men på tidsdag så kommer Strängnäs folket till oss de åker på Torsdag så jag kommer inte blogga då!!


 Love__wd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0