Mycket nytt och sånt i stardoll!


Nya Sunny Bunny sakerna har kommit har ni köpt något? jag har köpt två piercingar dom på kinderna på skyltdockhuvudet.

Nu kan man designa nya kläder i Fashion Design,och jag har hört att det är icke ss(superstar)

Ny TRIBUTE affär har kommit den heter Louise Tribute.Det påminner mig om Halloween.Jag gillar mest de gröna armarna,buren,svarta granen eller vad det nu är,priset är dyrt som vanligt. :(

Glöm inte månadens Hot Buys! Pss! den mönstrade blusen tjejen har på sig finns i Folk och kostar bara 1sd!!! kynda innan stardoll ändrar priset! + jag älskar skorna!

Snart blir det 80,000,000miljoner! wiee då kanske vi får presenter eller något annat. :D


Bilderna är tagna från stardollzerosv.blogg.se (jag har inte orkat ta själv bilder nu,jag har blivit alldeles för lat xD.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0