Amanda!!!!!!!!!!!!!Ü!♥♥♥♥♥

Jag Amanda ska blogga i en vecka typ två för Love__wd skulle ha fullt upp så hon bad mig att blogga kul va.♥


Bild på mig:DÅLIG GRAFIK

Som ni ser så är jag ett emo haha.




                                             Amanda Fakta






                               Jag är 18 och fyller år den 25 november så jag är snart 19.


                              Jag har känt Love__wds bror jag var i hop med han så jag träffade Tanja men sedan gorde jag slut med han och jag bev väldigt bra vän med WD.

Jag har inga djur men skulle vilja ha en hund en stor svart björn☻.
Jag bor i Malmö nu med min kille Ken i en 2 lägenhet,pluggar på ett gumnaseum om musik och stilar.








JA det var väl allt jag måste nog få veta mera om ModeGirl.com så hon får maila mig på [email protected] jag har ingen egen för min data är trög och klarar inte sont så jag har lånat Tanjas maila gärna.

Kommentarer
Postat av: Anton

Ey!

Shiet va du är söt! :O

Seriöst tror jag har blivit kär! ://



Ring eller sms:a mig snälla!



070-5715752

2010-10-07 @ 11:29:00
Postat av: Amanda

OWWWWWWWW

kul att du känner så.

2010-10-17 @ 11:36:35
URL: http://stardollforlive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0