Drill dag

Ja som ni kanse redan vet så går jag på drill  det e flickor som åket till andra länder och dansar med en drillstav as kul och drillar.Jag spelade fiol för första gången kul jag ska ta kort på den sendan.


Tack för tipsen ModeGirl.com

Jag har inte varit på stardoll än för i går så var jag med min granne och cykla till spökhunden för hon som äger han skulle vara ensam så vi skulle komma på besök.
Imån torsdag så ska jag till lokopeden efter skolan så inget blogg då men sedan ska mamma hämta priser som ska vara på Marks BK en utstälning på söndag jag ska sälja lotter då och gå med Mocka med barnmedhund barnsligt va=)

Och så ska jag rida på fredag Sofia och jag ska sova över på lördag för hon ska med mig och sälja låtter jag är seg på matte. så ja vi får väl se men snart ska jag till drillen god natt alla.



OJ JAG GLÖMDE SÄGA ATT I GÅR FICK VI 9 BESÖKARE YYÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖUUUU.




Love__wd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0